حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ×
مراسم عید مبعث 1400
  • 1400-12-10 ساعت: ۱۰:۱۵
  • شناسه : 172
    بازدید 280
    6
    برگزاری مراسم جشن عید مبعث و دیدار مردمی شهردار منطقه یک شهر اصفهان با عموم مردم محل
    ارسال توسط : نویسنده : محمد مسیبی
    پ
    پ

    روز مبعث، روزی است که حضرت محمد (صلی الله علیه وآله) در غار حراء و در سن 40 سالگی توسط فرشته وحی، حضرت جبرئیل از سوی خدا به پیامبری نایل شد و تحولی شگرف در زندگی جامعه بشری و رستاخیزی عظیم در روح انسان ها به وجود آورد.

    رسول خدا (صلی الله علیه وآله) هنگامی به رسالت مبعوث شد که مردم جاهل و گمراه بودند و انسانیت از میانشان رخت بربسته بود و تعلیمات پیامبران قبلی فراموش گشته و عقاید مردم دستخوش تحریفات شده بود.

    به مناسبت این عید بزرگ در تاریخ نهم اسفند 1400 مراسم حشنی با حضور شورای اسلامی شهر اصفهان و شهردار منطقه یک شهر اصفهان در محل امامزاده ستی فاطمه همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار گردید.

    در این مراسم شهردار محترم منطقه یک جناب آقای دکتر بکتاشیان صحبتها و مشکلات محل را از زبان امام جماعت امامزاده ستی فاطمه س،  حاج آقا مجتبی کوچک زاده ، مدیر امامزاده ستی فاطمه س ، جناب آقای سید قوام الدین موسوی و مردم محل شنیدند و در جهت پیگیری و رفع مسایل و مشکلات در چهارچوب قوانین و مقررات و دستورالعمل های فنی قول مساعدت دادند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.